Pomagamy firmom w obsłudze posprzedażowej

AfterSale automatycznie pobiera zamówienia z Allegro, wystawia paragony i faktury, generuje listy przewozowe oraz pomaga w pakowaniu i komunikacji z klientem.

Pobierz (Windows, Mac, Linux)

Funkcje

Na rynku istnieje wiele tego typu rozwiązań, ale tylko nasz program dostarcza wyjątkowo wartościowych
funkcji usprawniających codzienną pracę sprzedawcy w internecie.

Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo danych

Dane Twoich klientów nie są przechowywane w zewnętrznym serwisie. Program uruchamiasz na swoim komputerze, który komunikuje się jedynie z serwisami internetowymi oraz Twoim systemem księgowym.

Działalność Twojej firmy zależy od Twojego komputera, a nie od serwerowni dostawcy, która może albo też może przestać działać w najważniejszym momencie dla Ciebie.

Wielokanałowość

Wielokanałowość

Obsługujesz wszystkie serwisy i sklepy internetowe z jednego miejsca. Nie musisz logować się do każdego serwisu oddzielnie. Zarządzasz zamówieniami z wielu źródeł w jednej aplikacji. Masz wszystko pod kontrolą.

W naszej aplikacji wystawisz faktury, wydrukujesz etykiety, wyślesz paczki, a nawet obsłużysz reklamacje i komunikację z klientem.

Instrukcja instalacji AfterSale

Łatwa instalacja i konfiguracja

Przygotowaliśmy instrukcję instalacji dzięki, której w mniej niż 30 minut zaczniesz obsługiwać zamówienia z pierwszego źródła (np. Allegro). Kolejne integracje uruchomisz w klikanaście minut.

Zawsze możesz skontaktować się z nami i pomożemy Ci w instalacji i konfiguracji programu specjalnie dla Ciebie. Napisz lub zadzwoń i bądźmy w kontakcie.

Jednolita kartoteka produktów

Synchronizacja stanów magazynowych

Program automatycznie synchronizuje stany w ofertach w serwisach i sklepach internetowych zgodnie ze stanem w Twoim systemie księgowym oraz bieżącymi zamówieniami. Gdy dostępność produktu spada do zera, oferty są wyłączane do czasu, aż uzupełnisz zapasy w magazynie.

Nie musisz ręcznie kontrolować ofert, tylko możesz zająć się obsługą zamówień i klientów.

Oszczędność czasu

Oszczędność czasu dzięki automatyzacji

Postaraliśmy się zautomatyzować wszystkie aspekty prowadzenia handlu w internecie. A do tego nie musisz przechodzić przez skomplikowaną konfigurację każdego obszaru obsługi sprzedaży internetowej. Uruchamiasz program i masz wszystko ustawione dostępne od razu.

Integracje

Aktualnie program współpracuje z następującymi systemami księgowymi i serwisami internetowymi.
Jeżeli nie ma tutaj Twojego systemu lub serwisu, napisz do nas.

Co mówią klienci o programie...

Cennik

Aby zapewnić stały rozwój programu, potrzebujemy funduszy.
Proponujemy rozliczenie za użytkownika / miesięcznie.

197 zł / m-c / użytkownika
- brak limitu zamówień
- brak limitu ofert
- brak jakichkolwiek limitów

Pierwszy miesiąc korzystania z programu jest darmowy.

Pobierz i sprawdź za darmo (Windows, Mac, Linux)